VALC Live VALC 1 - Gold VALC 2 - Country & Folk VALC 3 - Hit VALC 4 - Rock VALC 5 - Classic VALC 6 - Valcarka
Analogové vysílání Digitální vysílání DVB-C Digitální vysílání IPTV O nás / Kontakt
Radio VALC si můžete naladit i na svých rádiových přijímačích ve vybraných kabelových rozvodech - v městech a na frekvencích uvedených níže. Podmínkou k příjmu je vlastnit platnou smlouvu a účastnickou zásuvku u některých z níže uvedených smluvních kabelových společností a vyskytovat se v místě, kde je pokryt signál našeho rádia - Rádia VALC. Z technického hlediska musíte vlastnit rozhlasový přijímač s koaxiálním anténním vstupem (nachází se většinou na zadní straně přijímače a bývá označen jako "ANT", viz. návod k použití Vašeho přijímače). Přes tento konektor propojíte Váš rozhlasový přijímač pomocí "účastnické šňůry" (koaxiální kabel opatřený příslušnými konektory) se zásuvkou kabelové televize (zdířka většinou označená "RADIO"). Pak postačí naladit na rozhlasovém přijímači patřičnou frekvenci podle lokality, ve které se nacházíte (z tabulky níže), a nezbývá než Vám popřát příjemný a ničím nerušený poslech.
!!! Pozn.: V případě, že nevlastníte rozhlasový přijímač s koaxiálním anténním vstupem, ale pouze s teleskopickou anténou, lze si dopomoci tím, že středový vodič koaxiálního kabelu (účastnické šňůry) připojíte (přiložíte) na zasunutou teleskopickou anténu Vašeho přijímače. Musíme Vás ovšem upozornit, že toto nouzové řešení příjmu může být v rozporu se smlouvou některých kabelových společností, popř. s platnými právními předpisy, a může nastat i možné rušení do okolí, např. zhoršení kvality televizního příjmu blízkého televizního přijímače.


Brno
Vysíláme na frekvencích:
Radio Valc Live
Valc 1 - Gold
Valc 2 - Country
Valc 3 - Hit
Valc 4 - Rock
Valc 5 - Classic
Valc 6 - Valcarka
87,9 MHz
89,3 MHz
91,2 MHz
96,6 MHz
97,9 MHz
99,3 MHz
104,0 MHz

Most
Vysíláme na frekvencích:
Radio Valc Live
Valc 1 - Gold
Valc 2 - Country
Valc 3 - Hit
Valc 4 - Rock
Valc 5 - Classic
Valc 6 - Valcarka
89,7 MHz
90,3 MHz
91,2 MHz
96,6 MHz
97,0 MHz
99,8 MHz
100,2 MHz

Ostrava
Vysíláme na frekvencích:
Radio Valc Live
Valc 1 - Gold
Valc 2 - Country
Valc 3 - Hit
Valc 4 - Rock
Valc 5 - Classic
Valc 6 - Valcarka
88,3 MHz
90,1 MHz
98,0 MHz
98,5 MHz
98,9 MHz
100,0 MHz
101,0 MHz

Plzeň
Vysíláme na frekvencích:
Valc 7 - Folk
Valc 1 - Gold
Valc 2 - Country
Valc 3 - Hit
Valc 4 - Rock
Valc 5 - Classic
Valc 6 - Valcarka
88,0 MHz
88,4 MHz
91,2 MHz
91,6 MHz
97,9 MHz
98,9 MHz
99,5 MHz

Severní Čechy
Vysíláme na frekvencích:
Radio Valc Live
Valc 1 - Gold
Valc 2 - Country
Valc 3 - Hit
Valc 4 - Rock
Valc 5 - Classic
Valc 6 - Valcarka
89,7 MHz
90,3 MHz
91,2 MHz
96,6 MHz
97,0 MHz
99,8 MHz
100,2 MHz


Radio VALC vysílá výhradně prostřednictvím kabelových televizních rozvodů. V případě, že nemáte přípojku u výše uvedených společností, a přesto by jste nás chtěli poslouchat, kontaktujte prosím svého poskytovatele kabelové televize.
 
©2oo1-2o17 VALC Media, spol. s r.o. | Design & Script: www.wwwbrno.cz